Teilkonstruktion Plattenseite verkehrt

These pages have been installed especially for the users of our software to exchange among themselves and with us, information, news, pictures and files. No matter if Dietrich's joinery program or DC-Statik, all wood construction professionals are right here. Of course also those without timber construction software :)

If you want to become active yourself, register without obligation with a user name and a password. To do so, click on "Create user account" on the left side.

We wish all our visitors an informative and pleasant stay at Dietrich's FIX.

Your Team Dietrich's Online - Wood construction is our program

• Wenn ich eine Wand mit Platten als Teilkonstruktion gespiegelt einlese sind die Platten Vor- und Rückseite verkehrt. Liegt das an mir oder am Programm.

Mit freundlichen Grüssen

Pius Koller

• Das liegt in der Natur des Spiegelvorgangs. Bei Platten mit unterschiedlicher Seite ist das Spiegeln nicht geeignet.

Viele Grüße,
    Joachim Neumann (Dietrich's AG)
    Software für den Holzbau, Abbund, Holzrahmenbau, Blockbau, Ingenieurholzbau und für die Fertighausindustrie

• OK, ich habe manuell mit 2-03-4 die Vor- und Rückseite gewechselt. Jetzt passt es.

Mit freundlichen Grüssen

Pius Koller

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!